Site N.1 de recrutare in Moldova CV din 19 ianuarie 2017 |
|
|
Experiența de munca |
1 an și 6 luni |
martie 2016 - septembrie 2016 6 luni |
Operator 1C OOO „ФК Ладога” (Sankt- Petersburg), Industrie, producție Inregistrarea facturilor, eliberarea facturilor, evidenta casei, registrului de casa, |
octombrie 2014 - octombrie 2015 1 an |
Contabil, office manager "StarSoft East" SRL, "Star Insurance"SRL (Chișinău), IT, Internet Responsabilități: Înregistrarea facturilor in sistemul informațional, emiterea și tipizarea facturilor persoanelor fizice, planificarea cheltuielilor, introducerea extraselor bancare in sistemul informațional, efectuarea plăților prin sistemul bancar E-banking, verificarea soldurilor clienților, lucrul cu clienții externi, verificarea plăților clienților în sistemul bancar „Wirecard”, înregistrarea clienților noi în sistem, înregistrarea contractelor de asigurare CASCO, asigurare medicala etc. în sistemul informațional, efectuarea rapoartelor lunare pentru companiile de asigurări, completarea registrului de casă, evidența banilor din casă. |
Education |
Studii superioare |
până in 2014 |
Academia de Studii Economice din Republica Moldova, Contabilitate si Audit Contabilitate |
Competente-cheie |
Competente lingvistice |
Romana |
Materna |
Rusa |
Fluent |
Engleza |
Medium |
Informații suplimentare |
Calatorii de afaceri |
disponibil pentru detașări de serviciu |
Cetațenie |
Moldova, Romania |
Permis de conducere |
B |
Despre mine |
Sunt responsabilă, comunicabilă, punctuală, amabilă, prietenoasă, capacitatea de a lucra în echipă, capacitatea de a lucra cu clienții. Mă adaptez ușor la condițiile de lucru existente. |